onsdag 8. mai 2013

Det vært stille her inne på bloggen...


Og jeg som lovet dere at dette skulle bli ett aktivt blogg år. Har dessverre ikke finnet tid til å blogge, travelt på jobb og enda travlere hjemme med tanke på vi har flyttet i nytt hus og andre ting.
Jeg har bestemt at jeg skal prøve å få blogge så ofte jeg kan :-) 
Det jeg kan fortelle dere er at om 2 uker som blir STJERNEDRYSS 5 ÅR :-)) Jippi, tenkt at det har gått 5 år allerede. Føler det ikje var så lenge siden vi pakket opp alle varene som sko på plass til åpningen. Selv om jeg ikke har vært her i 5 år (vært her 2 år, bodd vekke dei andre arene) så har jeg alltid vært innom når jeg var hjemma på besøk hos mamma og pappa :-) >Til dei som ikke vet så er det moren min som eier butikken :-) Flinke mamma får til det hun vil, står på :-)

Men over til 5 års dagen våres, vi skal ha kundekveld den 22 mai, fra kl. 18.00-21.00. Mange gode tilbud i HELE butikken.. vi har også fått litt forskjellige ting fra våre fantastiske leverandører som vil kommer til å samle i en goodie-bag til dere som kommer :-))
Litt drikke og litt å tygge på i løpet av kvelden.
Gå inn på vær Facebook side og meld dere på i innlegg feltet. Jeg oppdaterer facebook siden ofte så lik gjerne vår side. Vi har en konkurranse der også i forbindelse med 5 års dagen. de som liker siden vår er med i trekningen av ett gavekort hos oss. BELØPET er hvor mange antall "like" vi har på siden :-))

Nå må eg få svinge meg rundt her.. Vi skrives..

-Veronica-

Link til vår facebook event:
https://www.facebook.com/events/644171678932291/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar