onsdag 18. januar 2012

Mens vi venter.....


...på nyheten fra Green Gate....

Nå er vårens nyheter fra Green Gate bestilt, og vi HÅPER på at de skal sende dem til oss neste uke. Men mens vi venter på at de skal komme inn i butikken,
så kan vi kose oss med bilder av noen av nyheten som kommer inn :-)

Ellers så er butikk tuttene Ann Marit og Cathrine på innkjøps messe i Stockholm, koser seg og handler inn nydelige vår nyheter til butikken. Skulle ønske at jeg også kunne vært med, men de høygravide får være hjemme å slappe av ;-)
Får heller være med til høsten igjen håper jeg :-)







Jeg kommer til å legge ut mer bilder fra Green Gate når vi har fått pakket dem ut i butikken :-)
Håper dere tar dere en tur innom butikken.

Hilsen fra
Stjernedryss


1 kommentar:

  1. Hei

    Jeg vet faktisk ikke hvor tapeten er fra,fant et bilde bare for å vise hvilke doble dører vi skulle ha.Så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett