tirsdag 3. mai 2011

Hei hei alle sammen :-)


Hei hei,

Har vært litt stille her på bloggen i det siste, beklager dette.
Håper alle har hatt en kjempe fin påskeferie.
Jeg og Ann Marit klarte ikke å holde oss vekke fra butikken i påsken, så vi måtte ha oss 2 dager i butikken når det var stengt. Vi ryddet og snudde om nesten hele butikken, hadde rett og slett litt vårrengjøring :-) Var så kjekt å få frem de nye vår varene, mange av dere har kanskje vært innom allerede å besøkt butikken etter påsken :-) Det setter vi utrolig pris på :-)
Jeg har veldig lyst å legge ut bilder av butikken, fått vist dere nyhetene og mange andre flotte ting fra butikken. Men akkurat nå så ville tingene ikke fungere slik jeg ville at det skulle.
Alle gode ting er tre, så jeg forsøker å laste opp bildene for tredje gang imorgen :-)

Vil også fortelle dere at Stjernedryss fyller snart 3ÅR, hipp hipp hurra...
I den anledningen kommer vi feire dette med........... (DET KOMMER JEG TIL Å FORTELLE NÅR DET NÆRMER SEG)
FØLG MED....................... :-)


Ha ein kjempe fin kveld videre !!

Hilsen
Stjernedryss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar